"In 2012 gaf mijn stagebegeleider mij een van de mooiste cadeaus die ik ooit heb mogen ontvangen"

Voor mijn verjaardag nam hij me mee naar de Kamer van Koophandel, en zo werd DigitaalDoen geboren...

Ik had al de wens om voor mezelf te beginnen, en na mijn opleiding startte ik als freelance webdesigner.

Het draaien van leuke omzetten met je passie, werken op je eigen voorwaarden, tijd hebben voor mooie dingen en genieten van de vrijheid en zekerheid die een bedrijf je kan bieden. Wie wil dat nou niet?

Het ding was, ik kreeg hier en daar opdrachten toegeschoven, maar was vooral afhankelijk van mond-tot-mondreclame en netwerken. Gratis marketingmethoden zoals SEO werkten redelijk, maar kostten veel tijd. Tijd die ik niet had. En geld om iemand in te huren, had ik toen nog niet…

Ik kreeg het gevoel alsof ik vastzat. Ken je dat?

Ik wilde sneller groeien met mijn bedrijf, meer omzet draaien en meer klanten blij maken. De ambitie was er wel, maar de routekaart ontbrak.

De realiteit was dat ik nog thuis woonde. Ik werkte vanaf mijn zolderkamer. En ik kreeg het gevoel dat het misschien wel nooit ging lukken en het idee dat mijn zolderkamer mijn permanente verblijfplaats zou worden, maakte me niet heel gelukkig (mijn ouders ook niet, haha)…

Het probleem was dat ik geen consistente manier had om nieuwe klanten voor mijn bedrijf aan te trekken.

Wat zou betekenen dat ik aan koude acquisitie moest gaan doen, meer moest gaan netwerken of misschien nog wel erger: een bijbaantje moest gaan zoeken.

Daar is niks mis mee, maar het waren zaken waar ik niet op zat te wachten.

Maar toen waagde ik de sprong.

Ik investeerde alle omzet van mijn laatste opdracht in online adverteren en maakte er mijn missie van om hier zo goed mogelijk in te worden – zodat ik zelf nieuwe klanten online kon aantrekken. Ik zou dan veel minder afhankelijk zijn van zaken die extreem veel tijd kosten of waar ik weinig tot geen controle over had.

Ik investeerde in campagne na campagne op allerlei soorten platformen en begon steeds beter te begrijpen hoe het spel werkte.

Ik begon deze dienst ook aan te bieden aan mijn webdesign klanten en dat ging uiteindelijk zo goed, dat ik zelfs een belletje kreeg van een klant die zei dat ik de campagnes moest pauzeren omdat ze het niet meer aankonden!

Toen realiseerde ik me dat adverteren de snelste manier was om online aan nieuwe leads en klanten te komen.

Tegelijkertijd ontstond mijn plan om een framework te maken. Een fundamenteel framework om zo snel mogelijk op een voorspelbare en automatische manier nieuwe klanten online te krijgen.

Een soort formule voor succesvol nieuwe leads en klanten online.

En… Het moest niet alleen goed zijn. Het moest de allerbeste methode mogelijk zijn.

Het moest de kans op succes maximaliseren.

Dus schreef ik me in voor elke cursus, las elk boek, testte alle software, observeerde alle experts en probeerde elke strategie en methode die op de markt beschikbaar was.

Maar, er was nog steeds een groot probleem…

Ik was zo druk bezig met het lanceren en optimaliseren van campagnes voor mijn bestaande klanten, dat ik zelf geen tijd meer had om bezig te zijn met de groei van mijn eigen bedrijf.

Ik werkte in mijn bedrijf, maar niet aan mijn bedrijf.

De omzet van mijn bedrijf raakte een plafond, en ik was eigenlijk gewoon een goedbetaalde freelancer, maar zeker geen ondernemer. Verre van dat.

Dus tijd voor mooie dingen en genieten van de vrijheid die mijn bedrijf biedt, zat er even niet in.

Ik moest een stap terug doen…

Ik raakte zo gefrustreerd van het feit dat ik bleef hangen en besloot om het framework dat ik jarenlang voor mezelf geheim had gehouden volledig uit te werken.

Zodat ook andere ondernemers er zelf mee aan de slag konden gaan.

Het framework heb ik door de jaren heen verfijnd met duizenden campagnes en honderden funnels. Het is het fundament van campagnes waarmee meer dan 4 miljoen euro rendabel is geïnvesteerd op de grootste advertentieplatformen.

Dit framework heeft ervoor gezorgd dat ik nu niet meer op mijn zolderkamer zit. Maar inmiddels fijn samenwoon met mijn vriendin en dochter en steeds vaker leuke dingen kan doen.

Het heeft mij in staat gesteld om te werken wanneer en met wie ik wil. En het is het fundament waarmee ik mijn klanten heb geholpen op te schalen naar 150K per maand. Maar het helpt klanten ook om hun eerste succesvolle online funnels en campagnes te lanceren.

Het is de reden dat ik met vol vertrouwen nieuwe funnels en campagnes lanceer. Voor mezelf. En voor mijn klanten.

En… Het zijn geen losse puzzelstukjes, maar de complete puzzel. Het bevat alles wat je nodig hebt om succesvol aan nieuwe leads en klanten te komen online.

Daarom ben ik erg enthousiast om dit met je te delen, zodat ook jij dit soort resultaten kunt gaan behalen!

Wat een aantal partners over ons zeggen

"Joeri is iemand met kennis van zaken, die meedenkt met concepten en weet hoe je funnels moet bouwen. Op dit moment hebben we ons advertentiebudget aanzienlijk kunnen opschalen en winstgevend kunnen opschalen, zodat we in staat zijn om nog meer mensen te helpen."

Harm van Wijk, Beleggen.com

"Door de samenwerking met Joeri hebben we gezien dat wanneer je het marketingbudget op de juiste manier inzet, dit tot resultaten leidt. Joeri is zeer bedreven in het beheren van de Google campagnes en eigenlijk alles voor ons op het gebied van social media. Dat bespaart ons enorm veel tijd."

Gregoor Landman, Anti Pest Control

"Het afgelopen evenement had 35% meer sales, 41% meer omzet, 15% hogere gemiddelde orderwaarde, 11% meer upsells en een 25% lagere kosten per acquisitie. Het VANKO® framework heeft ook meer stabiliteit gebracht en het gevoel gegeven dat je weet wat je doet en welke knoppen je moet bedienen om resultaten te genereren."


Nari Doerga, Kotatsu

"Wat zij doen met hun framework is buitengewoon. Het is een goed bewaard geheim in de online marketingwereld en mijn geheime, onze geheime parel. DigitaalDoen en het VANKO® framework zijn van harte aanbevolen."

Peter Post, Copywriting voor ondernemers

Neem contact met ons op

Ben je ondernemer met vragen over het lanceren, optimaliseren of opschalen van je online funnels of campagnes? We helpen je graag verder.

Contact

DigitaalDoen

W. Dreesweg 2

1314 VB Almere

KvK: 56011539

© 2024 DigitaalDoen. Alle rechten voorbehouden - Privacyverklaring - Algemene voorwaarden